Keurmerk webwinkel
info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Klachtenregeling


Bij KinyDeluxe streven we ernaar om ons uiterst best te doen om een correcte en snelle dienstverlening te bieden. Desalniettemin kan het natuurlijk wel is voorkomen dat iets niet helemaal zoals gepland verloopt. Wij willen dat graag weten, zodat we een passende oplossing kunnen bieden en onze dienstverlening uiteraard hierop kunnen verbeteren. U kunt hierover een berichtje sturen naar info@kinkydeluxe.nl. 

Doorgaans zal er binnen een paar werkdagen worden gereageerd op alle berichten die binnenkomen. Mocht de afhandeling van de klacht iets meer tijd kosten, dan zullen we u hierover per e-mail berichten. Uiterlijk binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke bericht. Indien je een klacht hebt over een product dan horen we dat uiteraard graag en proberen we met u tot een redelijke oplossing te komen. U kunt hierover ook een bericht sturen naar info@kinkydeluxe.nl. Mocht je een andere klacht hebben dan horen we dit uiteraard graag. 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.  We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kinkydeluxe.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Wij maken op deze website gebruik van cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

© 2020 KinkyDeluxe            Algemene Voorwaarden            Privacy & Cookiebeleid